De reis naar USA - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu De reis naar USA - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu

De reis naar USA

Door: Yvonne en Rob

16 Juli 2017 | Verenigde Staten, Phoenix

Het was een lange lange dag. Eerste vlucht Was naar Washington. Groot vliegtuig, ruime zitplaatsen en beenruimte. Werden constant voorzien van drankjes en eten. Erg goed verzorgd bij United Airlines.
We zaten met 2 andere stellen uit de groep in het vliegtuig (Bert en Ria, Jan en Nancy)en met hen samen hebben we tijdens de tussenstop wat gegeten en gedronken.
Tweede vlucht naar Phoenix was wat minder. Net als een vakantiecharter, bomvol en weinig ruimte. Maar die 5 uur zijn we ook weer door gekomen.
Op het vliegveld in Phoenix stond onze reisleider Robert al op ons te wachten. Bagage ophalen en met de truck naar het hotel. Daar met zijn allen een drankje gedaan. Buiten want het was nog 38 graden!
Toen naar ons mandje want we waren inmiddels 24 uur in touw.

• 18 Juli 2017 - 07:26

Marga Jansen:

Hallo Rob en Yvonne,

Jullie eerste verslag gelezen en Rob leuk dat je eraan hebt gedacht mij toe te voegen. Ik ben zeker benieuwd naar jullie reis en zal jullie blijven volgen. Rob eindelijk komt je droom uit, volgens mij heb je het hier al 8 jaren over. Goede vakantie, geniet en sterkte met de hitte.

groeten Marga