van Phoenix naar Blythe - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu van Phoenix naar Blythe - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu

van Phoenix naar Blythe

Door: Yvonne en Rob

17 Juli 2017 | Verenigde Staten, Blythe

Vandaag was de eerste dag op de motor. De motoren waren gisteren al opgehaald door de reisorganisatie en stonden al op de parkeerplaats van het hotel. Maar voor het avontuur echt begon moest er nog wat papierwinkel afgehandeld worden. Daarna kregen we de sleutel van de motor en uitleg over de motor. Wij hebben een zwart met zilveren Harley Davidson electro Glide gehuurd. Een bakbeest van een motor met een fauteuil voor de Queen of sheba.
En ik moet zeggen het zit prima.
Bij deze hele operatie - wij zijn nog maar even een bakkie gaan doen - ontdekten ze dat een van de motoren met een lekke band stond. Dus motor achter in de truck kan en naar de verhuurder. Gelukkig ging dat heel snel allemaal en konden We toch op de afgesproken tijd van 10 uur vertrekken. Maar niet voordat Rob even een rondje over de parkeerplaats had gereden om de motor even te leren kennen. En goed voorbeeld doet volgen....

Eerste stop was het tankstation om iedereen te laten vertrekken met een volle tank. En toen gingen we echt op weg. We vertrokken via Scottsdale Road naar Highway 60 waar we op de route stopten in Wickenburg bij Rancho Star 7 restaurant voor de lunch. We vervolgde de route op de Highway 60 voor nog 40 miles en toen via Interstate 1 naar Blythe. In Salome nog een stop om te tanken en wat te drinken en toe de laatste miles naar Blythe waar we in een Super8 motel overnachten. Daar zit ik nu bij het zwembad dit verslag te schrijven.
Het was geweldig, alleen die temperatuur! ! Vanmorgen was het al 37 graden en in de loop van de middag werd het 44 graden. De wind was warm, alles was bloedheet! Dat is wel een dingetje om aan te wennen. Pffff

• 18 Juli 2017 - 07:23

Ceceile:

Wat leuk om jullie via deze weg te volgen! En wat een ervaring! Geniet van iedere afgelegde mile, de tour en de omgeving. Het weer maar voor lief nemen....beter dan regen!
    Xxx

• 18 Juli 2017 - 07:28

Joyce:

Gave motor! wat een hitte haha. Hopelijk heerlijk geslapen, even bijtanken.

• 18 Juli 2017 - 09:06

Carin:

Hoi. Wat Ceceile zegt. Leuk om jullie zo te volgen. Geniet er lekker van en hoop mooie dingen en ervaringen op doen onderweg. Xxx