Via Yosemite naar Fresno - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu Via Yosemite naar Fresno - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu

Via Yosemite naar Fresno

Door: Yvonne en Rob

24 Juli 2017 | Verenigde Staten, Fresno

Na weer eens een lekker ontbijtje met scrambled eggs gaan we weer vroeg op pad. Via Highway 4 rijden we naar Angels Camp waar we afslaan naar Highway 49 en rijden zo door Melones Lakes Park naar Sonora waar we de motoren weer vol tanken. Vanaf hier rijden We naar Yosemite National park, men foto's bij de ingang en rijden door het park naar The Village waar we stoppen om lunchen. In een enorme winkel met souvenirs en verpakte producten kopen we een paar sandwiches en drankjes die we buiten nuttigen. Daarna rijden We het park weer uit via route 41 naar Fresno.
Helaas stoppen we niet om de grote Joshua trees te zien. Wel stoppen we halverwege het laatste stuk bij een Starbucks in Oakhurst. Daarna vervolgen We onze weg naar het Quality Inn Hotel in Fresno, waar quality nou niet bepaald de uitstraling is. Na het inchecken en douchen gaan We eten bij het High Siërra Grillhouse waar we ons op de burgers storten.