Met de auto naar Tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu Met de auto naar Tucson - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu

Met de auto naar Tucson

Door: Yvonne en Rob

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Tucson

Gisteravond hebben We afscheid genomen van onze motorvriendjes. Zij Vr trokken vanochtend om half en 8 uur naar het vliegveld. Wij konden uitslapen want reden pas om half 10 met Justin mee naar het vliegveld om onze huurauto op te halen. Na Justin afgezet te hebben, bracht de hauffeur ons netjes naar de hal met autoverhuurbedrijven. Service!

We waren direct aan de beurt. Wilden toch graag navigatie iN de auto dus een upgrade gedaan van comfort naar luxury. Komen we in de garage staat er daar een enorme bak: een Chrysler 300c. Alles automatisch en met open, glazen dak, die we gauw dicht doen. Je wilt echt niet de hele dag die zo'n op je hoofd hebben schijnen.
Natuurlijk wil Rob nu ineens ook wel rijden. Hahaha. Hij rijdt dus het eerste stuk via Interstate 10 naar highway 87, 79 en 77 binnendoor naar Casa Grande National Monument, de ruïne van een oude Indiaanse nederzetting.

We vervolgen onze weg en stoppen bij een Walmart om wat frisdrank en bier in te slaan. Ook scoort Rob hier 2 spijkerbroeken en een paar nieuwe sandalen en scheergerei (Jippie!) en ik 2 kniebroeken.
Daarna mag ik eindelijk rijden en het rijdt heerlijk. Zo komen we dan aan bij het Best Western Hotel in Tucson. Vertelt de receptionist dat we 2 gratis drankjes p,p. hebben tijdens happy hour die middag van 5 tot 7 uur.
Wij de spullen naar de kamer gebracht en bleek het na vijven te zijn dus wij naar de bar voor een biertje en colaatje. Kregen we er ook nog gratis popcorn en later warmhoudbakken met eggrolls bij. Het was gezellig druk in de bar.
We hadden daar ook WiFi dus gelijk via airbnb 2 ovrnachtingen geboekt in een leuk oud huisje uit 1902.

Toen zij We wat te eten op gaan zoeken. Het werd de Wienerschnitzel waar helaas alleen Gaat food werd verkocht. We hadden geen zin om te verkassen dus een kipsandwich met friet gegeten en dat Was ons diner vandaag.