Van Frisco naar Stockton - Reisverslag uit Stockton, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu Van Frisco naar Stockton - Reisverslag uit Stockton, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu

Van Frisco naar Stockton

Door: Yvonne en Rob

23 Juli 2017 | Verenigde Staten, Stockton

Vanochtend geen ontbijt in hotel maar buiten de deur. Hotel ligt op grens van China Town en Little Italy en nu wordt er gekozen voor een Italiaans restaurant Caffè Mezzo. Heerlijk belegde croissants gegeten en lekkere koffie voor Rob. De koffie in de hotels is vaak slappe hap dus dit was een traktatie!

Na het ontbijt trug naar het hotel om onze spullen te halen en in te laden. We verlieten San Francisco via de Bay Bridge. Wat ook bijzonder is omdat wij op het onderste dek reden en de auto's die de stad ingingen op het bovenste dek. Dat kennen wij niet in Nederland.
Via Interstate 580 en route 24 reden we naar Walnut Creek waar we via Ygnascio Valley Road naar Pittsburg. Daar stopten we voor een bakkie bij Starbucks.

We vervolgden onze rit en onderweg moesten we weer stoppen voor problemen met een van de motoren. Daar vertelde Hans dat de koppeling van zijn motor bleef hangen in de tweede versnelling. Gelukkig zijn er een paar mensen die gewend zij aan een motor te sleutelen dus het gereedschap kwam weer voor de dag. Terwijl de rest van ons een plekje in de schaduw van een paar bomen zochten. Met vereende krachten van Bert, Justin en Robert kon Hans' motor weer normaal schakelen en gingen we weer op weg.

Onderweg stopten we voor de lunch bij Farmer Boys in Lodi waar ik een herijken BBQ Chicken salade heb gegeten. Via Interstate 4, highway 160, 12 en 88 reden we langs vele wijngaarden naar Stockton.

Aangekomen in het Holiday Inn Express hotel bleek er een binnenzwembad te zijn dus zij We met een aantal van ons gaan zwemmen . Was het langs de kust rond de 25 graden, nu we weer het binnenland ingingen liep de temperatuur weer hoog op. We waren allemaal moe en verhit van de motor rit en die duik bracht verkoeling.
Na het zwemmen was het douchen en aankleden voor het diner. Rob en ik hadden nog wat tijd over dus gingen samen een drankje doen bij het naastgelegen restaurant Denny's waar we later op de avond ook met de groep gingen eten. En toen Was het alweer snel bedtijd.

• 01 Augustus 2017 - 11:06

Gerda Korteweg:

Wauw, wat een indrukwekkende reis. Stoere en leuke foto's!
    Veel plezier en de groeten van ons!