Bisbee - Reisverslag uit Bisbee, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu Bisbee - Reisverslag uit Bisbee, Verenigde Staten van Excellentwestusa - WaarBenJij.nu

Bisbee

Door: Yvonne en Rob

Blijf op de hoogte en volg

03 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Bisbee

Gisteren hebben we bedacht dat het handiger is om hier een nachtje langer te blijven omdat we naast Bisbee, wat vandaag op het programma staat,  ook nog naar Kartchner Caverns willen wat hier ook in de buurt is.  We hebben dus een mailtje gestuurd naar de eigenaar van het huisje en hebben een extra overnachting bijgeboekt.  Leuk!

Zoals gezegd vandaag zijn we naar Bisbee geweest. Een oud mijnstadje waar je de mijn nog kan bezoeken. Wij daarheen gereden, gevraagd wanneer de volgende rondleiding door de mijn zou zijn en dat gereserveerd.  Gelukkig was er nog tijd om even te gaan brunchen.  Wij bij een leuk tentje Bisbee Coffee Co. een lekkere sandwich gegeten dn daarna weer terug naar de mijn. Mochten we niet met open schoenen de mijn in vanwege veiligheid.  Moesten we allebei een paar erg lelijke overschoenen aan. Maar ja je moet wat.
Kregen we ook nog een helm op, een lampje om en een felgekleurd hesje aan. Daarna op een treintje de mijn in met 2 begeleiders,  waarvan een de gids. Ik was nog nooit in een mijn geweest en vond het leuk en interessant. Daarna nog een rondje door het stadje gelopen maar dat was duidelijk vergane glorie .

Vervolgens terug naar het huisje gereden, wat gedronken op de patio en daarna eten bij Crystal Palace.
Toen weer een film gekeken op Netflix en een verslag gemaakt. Ik ben goed bezig!

  • 07 Augustus 2017 - 08:50

    Gerrit:

    Een baan als mijnwerker ligt op de loer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bisbee

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2017

Apache Trail

04 Augustus 2017

Kartchner Caverns

03 Augustus 2017

Bisbee

02 Augustus 2017

Tombstone

01 Augustus 2017

Davis-Monthan AFB en Pima Air & Space Museum

Actief sinds 15 Juli 2017
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 5359

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: